Bestelling & Levering
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
- Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Wat betaal ik aan verzendkosten?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling doen bij de The happy cat shop is simpel. Het maakt niet uit of je dit vanaf je pc, tablet of smartphone doet.
Op deze manier plaats je een bestelling:
- Plaats het artikel van je keuze in het winkelmandje door op de knop "in winkelmandje" te klikken.
- Ga naar "verder met bestellen" om te betalen of terug met de knop "ga verder met winkelen" om nog een artikel toe te voegen.
- Contact gegevens invullen en bezorg adres. Op deze pagina kan je ook nog aangeven of je de nieuwsbrief wilt ontvangen. En als je al een account hebt kun je hier inloggen zodat automatisch je gegevens ingevuld worden.
- Alles ingevuld? klik dan op "Ga naar verzending".
- Controleer hier je gegevens en je bestelling.
- Klopt alles? Klik dan op "Ga verder naar betalen". Kies hier de gewenste betaalmethode.
- Zodra de betaling op de volgende pagina succesvol is afgerond krijg je een bevestiging per E-mail met daarin een overzicht van je gedane bestelling.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als je je bestelling op werkdagen voor 15:00 uur hebt geplaatst en de betaling is ontvangen dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden.
Je ontvangt een mail met je track & trace code (indien beschikbaar). Normaal gesproken wordt je zending dan de volgende dag geleverd, maar hou er rekening mee dat dit anders is als je op vrijdagavond, zaterdag of zondag bestelt, meestal wordt de bestelling dan pas op dinsdag geleverd. Ook met feestdagen en speciale acties - zoals Black Friday - kan het bij de post drukker zijn dan normaal, dus hou er dan ook rekening mee dat je bestelling een aantal dagen later bezorgd kan worden dan normaal.
Mocht een artikel onverhoopt niet voorradig zijn dan wordt je hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Er wordt gebruik van verschillende transporteurs (PostNL, DHL of DPD) om je bestelling te verzenden.
Dit is afhankelijk of dat het een pakket is of brievenbus pakketje.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je een verkeerde bestelling geplaatst of een fout gemaakt tijdens je bestelling? Dat kan gebeuren.
Stuur dan zo spoedig mogelijk een mail naar:
klantenservice@thehappycatshop.nl
Vermeld hierin duidelijk dat jij je bestelling wil annuleren en doe dit o.v.v. het ordernummer. Dan proberen wij je hierin zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mits het tijdig is kunnen we de bestelling annuleren. Jouw betalingsverplichting komt dan te vervallen. De betaling wordt dan zo spoedig mogelijk naar je terug gestort. Vervolgens kun je dan (direct) weer een nieuwe bestelling doen in de webshop.
Het is mogelijk dat je bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al verwerkt is. In dat geval is je bestelling al aan onze externe vervoerders overgedragen. In dit geval dien je het pakket zelf retour te sturen. Kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening.
Wat betaal ik aan verzendkosten?
Nederland:
Bij een bestelling van minimaal €39,99 betaal je geen verzendkosten.
Bij een bestelling lager dan €39,99 zijn de verzendkosten €4,99.
België:
Bij een bestelling van minimaal €39,99 betaal je geen verzendkosten.
Bij een bestelling lager dan €39,99 zijn de verzendkosten €7,99.
Wil je je bestelling liever afhalen in Nieuwveen dan kies je bij bezorgmethode voor "ophalen". Hierbij komen dan de verzendkosten te vervallen. Daarna wordt er door middel van email contact met je opgenomen om een afspraak te maken om je bestelling te komen halen.